.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنرانی دبير شوراي نگهبان در مراسم 6 بهمن آمل
آيت‌الله احمد جنتي دبير شوراي نگهبان در مراسم شش بهمن شهرستان آمل سخنراني مي‌كند. اين مراسم هرساله به مناسبت گراميداشت شهداي اين واقعه تاريخي با حضور شخصيت‌هايی ...
سخنرانی دبير شوراي نگهبان در مراسم 6 بهمن آمل

فرماندار آمل گفت: آيت‌الله احمد جنتي دبير شوراي نگهبان در مراسم شش بهمن شهرستان آمل سخنراني مي‌كند.

علي اكبريان اظهار داشت: اين مراسم هرساله به مناسبت گراميداشت شهداي اين واقعه تاريخي با حضور شخصيت‌هاي كشوري و لشكري، نماينده ولي فقيه در مازندران، ائمه جمعه و جماعات استان و مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان و اقشار مختلف مردم و خانواده‌هاي شهدا برگزار مي‌شود.

وي تصريح كرد: پس از برگزاري مراسم گراميداشت شش بهمن آمل بيش از 4 هزار و 500نفر از مردم شهرستان آمل و مازندران در روز سه‌شنبه هفته جاري به ديدار حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب مي‌روند.

اكبريان با اشاره به مهم بودن حماسه ششم بهمن مردم آمل تاكيد كرد: امسال بر خلاف سال‌هاي گذشته هر روز آن به نام رويدادي خاص نامگذاري شده است و در هر روز برنامه‌هاي پيشنهادي اين ستاد در فراخور نام آن روز در همان روز برگزار مي‌شود.

فرماندار آمل از برگزاري 80برنامه فرهنگي و هنري در اين شهر خبر داد و گفت: اين برنامه‌ها با همكاري كميته‌هاي مختلف ستاد گراميداشت شهداي ششم بهمن آمل طراحي و اجرا شده است.

وي تصريح كرد: سايت ويژه حماسه ششم بهمن سال 60 آمل در هفته جاري راه‌اندازي مي‌شود و در اين سايت نوشته‌ها، مقاله‌ها و برنامه‌هايي كه در بهمن امسال برگزار مي‌شود و يا خاطرات و دست نوشته‌هايي كه حماسه ششم بهمن سال 60 را معرفي مي‌كند خواهد بود.

در سحرگاه ششم بهمن سال 1360 گروهي از منافقان كوردل از جنگل‌هاي شهرستان آمل به قصد تصرف شهر آمل به اين شهر حمله كردند كه مردم اين شهرستان با ايستادگي در مقابل آنها در چند ساعت اين توطئه شوم آنان را پاسخ و موجب فرار آنان شدند.

در اين حماسه جاويدان 40 نفر از مردم شهر ستان آمل به شهادت رسيدند و تعدادي مجروح شدند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.